O firmie Firefly Studios

Firefly logo 1.jpg

Firefly Studios to jeden z wiodących niezależnych producentów gier z siedzibami w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych.

Zespół twórców z firmy Firefly z zaangażowaniem tworzy wielokrotnie nagradzane gry, dostarczając je zawsze na czas i z zachowaniem ustalonego budżetu. Trzonem firmy i naszą najbardziej udaną serią jest produkcja franczyzowa zatytułowana Twierdza. To przedsięwzięcie w całości należące do firmy Firefly, w ramach którego sprzedano do tej pory 5 000 000 (pięć milionów) egzemplarzy.

Firma została założona w 1999 roku przez Simona Bradbury'ego oraz Erica Ouellette'a. Przed założeniem firmy Firefly, Simon i Eric pomagali przy tworzeniu wyjątkowo popularnych, sprzedających się w wielu milionach egzemplarzy serii Caesar oraz Lords of the Realm w firmie Sierra On-line. Firma Firefly może poszczycić się długą historią w roli twórcy odnoszących sukcesy na rynku pozycji, które pokochali gracze z całego świata.

W ciągu ostatnich 10 lat twórcy z firmy Firefly wprowadzili na rynek osiem tytułów, przy czym udało im się pozostać przy zdrowych zmysłach (może z wyjątkiem biura w Aberdeen)!