Światy

Światy w grze Stronghold Kingdoms™ to osobne serwery, na których obsługiwane są różne wystąpienia gry Stronghold Kingdoms™. Każdy świat ma osobną mapę świata, różniącą się od map dostępnych światów obsługiwanych w innych językach. Gracz może uczestniczyć jednocześnie w rozgrywkach w każdym z dostępnych światów, ale w danym momencie może być zalogowany tylko w jednym świecie.

W każdym ze światów gry Stronghold Kingdoms™ toczy się osobna rozgrywka, w związku z czym wszystkie elementy gry (oprócz herbu gracza) różnią się od siebie w poszczególnych światach. Zakupione korony, karty strategiczne, punkty kart, żetony Premium i pakiety kart gracz może wykorzystać w każdym ze światów. Zagranie żetonem Premium lub kartami strategicznymi odniesie skutek jedynie w świecie, w którym ich użyto.

Ekran Wybierz świat.

Dołączanie do świata

Po zalogowaniu do gry Stronghold Kingdoms™ gracze mogą dołączyć do dowolnego świata gry, klikając przycisk Wybierz świat. Aby wybrać świat spośród światów w różnych językach, należy kliknąć odpowiednią flagę w górnej części ekranu Wybierz świat. Zaznaczenie opcji Zawsze pokazuj świat, w którym grasz powoduje wyświetlenie na czele listy wszystkich światów, do których wcześniej dołączył gracz, bez względu na ich język.

Closed1pl.png Światy zakończą się, gdy "Przycisk" zostanie wciśnięty. Te światy zostaną usunięte z listy światów 30 dni po zamknięciu.

Światy Specjalne

  • Rotwfl.pngFlag en.png The Rise of the Wolf, wzorowany na mapie Wielkiej Brytanii oraz Irlandii .Closed1pl.png
    • Rise of the Wolf - świat został otwarty 6 marca 2015 roku.

  • Islandw.pngFlag en.png Island Warfare, wzrorowane na mapie Filipin.Active1pl.png
    • Island Warfare - Island Warfare zostało otwarte 4 lutego 2016, serwer posiada zmienne warunki pogodowe, które wpływają na podróż jednostek.

  • Heretic.pngFlag en.png Świat Heretic pozwala na walkę z SI oraz graczami, którzy dołączyli do wrogiej frakcji SI.Active1pl.png
    • Heretic - Heretic został otwarty 26 października 2016.
Promotional Content