Czwarta Epoka

Czwarta Epoka

Czwarta Epoka (Epoka IV) posiada szybszą rozgrywkę dzięki zwiększonej prędkości armii, większej liczbie poziomów gildii w gminach, dodatkowej liczbie wiosek dla każdego gracza oraz Szkole wojskowej.

Szkoła wojskowa daje dostęp do Armat

Armata

.

Czwarta Epoka daje graczom możliwość świeżego startu z kilkoma aspektami gry, które są zmienione lub zresetowane.

Zmiany

Lista zmian, które nadeszły w Czwartej Epoce:

  • Chwała - Wyścig Chwały rozpocznie się na nowo, wszystkie Domy będą miały na start 0 punktów chwały.
  • Frakcje i Domy - Wszystkie Domy i Frakcje zostają rozwiązane. Teraz w jednym Domu mogą znaleźć się 3 frakcje.

Pierwsza frakcja zostaje przyjęta automatycznie, pozostałe muszą zostać zaakceptowane.

  • Handel - Wszystkie targowiska w stolicach zostały wyczyszczone z towarów.
  • Wioski - Większa liczba wiosek - do 40.
  • Interdykt - Zwiększony koszt nakładania interdyktu.
  • Wojsko - Wojska i zwiadowcy poruszają się z trzykrotną prędkością w porównaniu do pierwszej epoki.
  • Gmina - Budynki w gminach posiadają pięć dodatkowych poziomów.
  • Szkołą wojskowa - Ten budynek daje dostęp do Armat. Armaty wykorzystywane są do obrony Twojego zamku. Mają zasięg na całą mapę, strzelają losowo i zadają obrażenia obszarowe.
  • Nie można kupować broni.
  • Gracze, którzy mają więcej, niż 10 wiosek nie muszą płacić dodatkowych punktów honoru za przejmowanie lub kupowanie nowej wioski, jeśli jedna z ich wiosek została przejęta.

Notka: Pamiętajcie, że pozostałe aspekty gry zostaną niezmienione. Gracze będą mieli taką samą liczbę wiosek, kart, badań, itp.

Galeria bohaterów

Po zakończeniu wyścigu chwały nazwy wszystkich graczy należących do zwycięskiego domu zostaną umieszczone w Galerii bohaterów, którą można znaleźć na stronie strongholdkingdoms.com. Ta nowa galeria sław to nasz sposób na upamiętnienie wspaniałych zwycięstw graczy, frakcji i domów, walczących z przeciwnościami, aby stać się jedynym domem, który przetrwał do końca wyścigu chwały.

W przypadku przywódców oraz oficerów frakcji nazwa gracza, herb i przynależność do frakcji są wyróżnione u samej góry strony, a marszałek domu uzyskuje dodatkowe wyróżnienie. Wszyscy pozostali gracze zostają wymienieni poniżej, pogrupowani według przynależności do frakcji.

Uwaga: Potencjalnie obraźliwe nazwy zwycięskich graczy zostaną ocenzurowane lub zmienione.

Zwycięzcy 3 Epoki

Wszyscy gracze, którzy byli w zwycięskim Domu otrzymali koło nagrody. Na początku Czwartej Epoki otrzymają:

  • 5 x koło nagrody
  • 1 x nadzwyczajny losowy pakiet kart
  • 5 x super losowy pakiet kart
  • 10 x losowy pakiet kart