Druga Epoka

Druga Epoka

Druga Epoka (Epoka II)' to świat zaawansowanej rozgrywki w ramach gry Twierdza: Królestwa™. Rozpoczyna się ona po zakończeniu wyścigu chwały w świecie gry. Ta ewolucja świata wprowadza szybsze tempo rozgrywki, otwiera nowe możliwości i wyzwania. Druga Epoka ma za zadanie zburzyć ustalony porządek i wywołać nowe konflikty polityczne.

Omówienie[edytuj | edytuj kod]

Gdy wyścig chwały w danym świecie dobiegnie końca, co ma miejsce, gdy w grze pozostaje tylko jeden dom, dom ten zostanie uznany za zwycięski, po czym zostanie ogłoszona data rozpoczęcia Drugiej Epoki.

Reset świata[edytuj | edytuj kod]

Po rozpoczęciu Drugiej Epoki liczne aspekty świata gry zostaną dostosowane do nowego świata. Należą do nich:

  • Chwała — wyścig chwały zostanie wyzerowany, a wszystkie domy staną do niego ponownie z zerową liczbą punktów.
  • Frakcje i domy — wszyscy gracze zostaną usunięci ze swoich frakcji, a wszystkie frakcje z domów, do których należały. Zostaną też zerwane wszelkie sojusze.
  • Punkty wymiany — ze wszystkich punktów wymiany zostaną usunięte surowce, a ich ceny zostaną zresetowane.
  • Budynki w stolicy — wszystkie budynki w stolicy zostaną usunięte, a ich ulepszenia zresetowane.
  • Fora — wszystkie stołeczne fora zostaną wyczyszczone, a wątki i wiadomości usunięte.
  • Flagi — aktualne flagi stolic zostaną usunięte i zastąpione domyślnym numerem startowym.
  • Przywództwo — wszyscy przywódcy stolic zostaną odwołani ze stanowisk, a ich liczba głosów zostanie zresetowana.
  • Złoto — wszystkie stolice utracą posiadane złoto.

Nota bene: Warto wspomnieć, że wszystkie aspekty świata gry, poza wyżej wymienionymi, pozostaną niezmienione w momencie rozpoczęcia Drugiej Epoki. Gracze nadal będą posiadać wszystkie swoje wioski, badania, karty, punkty itd.

Zmiany w rozgrywce[edytuj | edytuj kod]

Aby zapewnić nowe możliwości i wyzwania zarówno początkującym, jak i doświadczonym graczom, zmianie ulegnie wiele kluczowych aspektów rozgrywki w grze Twierdza: Królestwa™. Należą do nich:

  • Zwiększenie liczby frakcji, które mogą należeć do jednego domu — maksymalna liczba frakcji na jeden dom została zwiększona z 12 do 20.
  • Zwiększona szybkość przemieszczania się wojsk i jednostek — szybkość przemieszczania się wszystkich armii oraz zwiadowców została podwojona.
  • Zwiększenie kosztów korzystania z usług mnichów — liczba punktów wiary potrzebnych do nałożenia interdyktu i ekskomuniki jest teraz dwa razy wyższa.
  • Potrójna chwała — potrojona została ilość chwały, którą dom otrzymuje za utrzymywanie przywództwa.
  • Wpływy w stolicy hrabstwa — mnisi mogą od teraz wpływać na wynik wyborów w stolicach hrabstw.
  • Limit głosów — liczba głosów w wyborach na przywódców hrabstw, prowincji i państw została ustalona na maksymalnym poziomie.
  • Premie za budynki w stolicy — w Drugiej Epoce, po usunięciu budynku ze stolicy, PRZESTAJE ona otrzymywać premię za ulepszony budynek.

Galeria bohaterów[edytuj | edytuj kod]

Po zakończeniu wyścigu chwały nazwy wszystkich graczy należących do zwycięskiego domu zostaną umieszczone w Galerii bohaterów, którą można znaleźć na stronie strongholdkingdoms.com. Ta nowa galeria sław to nasz sposób na upamiętnienie wspaniałych zwycięstw graczy, frakcji i domów, walczących z przeciwnościami, aby stać się jedynym domem, który przetrwał do końca wyścigu chwały.

W przypadku przywódców oraz oficerów frakcji nazwa gracza, herb i przynależność do frakcji są wyróżnione u samej góry strony, a marszałek domu uzyskuje dodatkowe wyróżnienie. Wszyscy pozostali gracze zostają wymienieni poniżej, pogrupowani według przynależności do frakcji.

Pod koniec wyścigu chwały, wszyscy członkowie zwycięskiego domu automatycznie otrzymają 1 los pozwalający na wykonanie obrotu kołem po zakończeniu wyścigu chwały. Otrzymają także dodatkowo 5 losów uprawniających do zakręcenia kołem na początku Drugiej Epoki.

Uwaga: Obraźliwe nazwy zwycięskich graczy zostaną ocenzurowane lub zmienione.