Druga Epoka

(Przekierowano z Drugiej Epoki)
Druga Epoka

Druga Epoka (Epoka II)' to świat zaawansowanej rozgrywki w ramach gry Twierdza: Królestwa™. Rozpoczyna się ona po zakończeniu wyścigu chwały w świecie gry. Ta ewolucja świata wprowadza szybsze tempo rozgrywki, otwiera nowe możliwości i wyzwania. Druga Epoka ma za zadanie zburzyć ustalony porządek i wywołać nowe konflikty polityczne.

Omówienie

Gdy wyścig chwały w danym świecie dobiegnie końca, co ma miejsce, gdy w grze pozostaje tylko jeden dom, dom ten zostanie uznany za zwycięski, po czym zostanie ogłoszona data rozpoczęcia Drugiej Epoki.

Reset świata

Po rozpoczęciu Drugiej Epoki liczne aspekty świata gry zostaną dostosowane do nowego świata. Należą do nich:

  • Chwała — wyścig chwały zostanie wyzerowany, a wszystkie domy staną do niego ponownie z zerową liczbą punktów.
  • Frakcje i domy — wszyscy gracze zostaną usunięci ze swoich frakcji, a wszystkie frakcje z domów, do których należały. Zostaną też zerwane wszelkie sojusze.
  • Punkty wymiany — ze wszystkich punktów wymiany zostaną usunięte surowce, a ich ceny zostaną zresetowane.
  • Budynki w stolicy — wszystkie budynki w stolicy zostaną usunięte, a ich ulepszenia zresetowane.
  • Fora — wszystkie stołeczne fora zostaną wyczyszczone, a wątki i wiadomości usunięte.
  • Flagi — aktualne flagi stolic zostaną usunięte i zastąpione domyślnym numerem startowym.
  • Przywództwo — wszyscy przywódcy stolic zostaną odwołani ze stanowisk, a ich liczba głosów zostanie zresetowana.
  • Złoto — wszystkie stolice utracą posiadane złoto.

Nota bene: Warto wspomnieć, że wszystkie aspekty świata gry, poza wyżej wymienionymi, pozostaną niezmienione w momencie rozpoczęcia Drugiej Epoki. Gracze nadal będą posiadać wszystkie swoje wioski, badania, karty, punkty itd.

Zmiany w rozgrywce

Aby zapewnić nowe możliwości i wyzwania zarówno początkującym, jak i doświadczonym graczom, zmianie ulegnie wiele kluczowych aspektów rozgrywki w grze Twierdza: Królestwa™. Należą do nich:

  • Zwiększenie liczby frakcji, które mogą należeć do jednego domu — maksymalna liczba frakcji na jeden dom została zwiększona z 12 do 20.
  • Zwiększona szybkość przemieszczania się wojsk i jednostek — szybkość przemieszczania się wszystkich armii oraz zwiadowców została podwojona.
  • Zwiększenie kosztów korzystania z usług mnichów — liczba punktów wiary potrzebnych do nałożenia interdyktu i ekskomuniki jest teraz dwa razy wyższa.
  • Potrójna chwała — potrojona została ilość chwały, którą dom otrzymuje za utrzymywanie przywództwa.
  • Wpływy w stolicy hrabstwa — mnisi mogą od teraz wpływać na wynik wyborów w stolicach hrabstw.
  • Limit głosów — liczba głosów w wyborach na przywódców hrabstw, prowincji i państw została ustalona na maksymalnym poziomie.
  • Premie za budynki w stolicy — w Drugiej Epoce, po usunięciu budynku ze stolicy, PRZESTAJE ona otrzymywać premię za ulepszony budynek.

Galeria bohaterów

Po zakończeniu wyścigu chwały nazwy wszystkich graczy należących do zwycięskiego domu zostaną umieszczone w Galerii bohaterów, którą można znaleźć na stronie strongholdkingdoms.com. Ta nowa galeria sław to nasz sposób na upamiętnienie wspaniałych zwycięstw graczy, frakcji i domów, walczących z przeciwnościami, aby stać się jedynym domem, który przetrwał do końca wyścigu chwały.

W przypadku przywódców oraz oficerów frakcji nazwa gracza, herb i przynależność do frakcji są wyróżnione u samej góry strony, a marszałek domu uzyskuje dodatkowe wyróżnienie. Wszyscy pozostali gracze zostają wymienieni poniżej, pogrupowani według przynależności do frakcji.

Pod koniec wyścigu chwały, wszyscy członkowie zwycięskiego domu automatycznie otrzymają 1 los pozwalający na wykonanie obrotu kołem po zakończeniu wyścigu chwały. Otrzymają także dodatkowo 5 losów uprawniających do zakręcenia kołem na początku Drugiej Epoki.

Uwaga: Obraźliwe nazwy zwycięskich graczy zostaną ocenzurowane lub zmienione.