Honor

Icon honour.PNG

Honor jest jednym z najważniejszych aspektów gry TK. Honor pozwala awansować, co z kolei przynosi punkty badań i inne korzyści. Honor pozwala także atakować innych graczy. Całkowity honor gracza wyświetlany jest w lewym górnym rogu ekranu.

Całkowity dzienny honor wioski jest wyświetlany w części po prawej stronie, w obrębie panelu z koroną na ekranie wioski. Kliknięcie korony otwiera panel informacyjny honoru. W tym dziale przedstawiono szczegółowo jakie czynniki składają się na całkowity honor. Na honor ma wpływ wiele czynników. Najważniejszy to popularność.

Inne czynniki to:

  • Kościoły — możesz wznosić w wiosce różnego rodzaju kościoły, a każdy z ich typów zapewnia inny poziom honoru. Badania nad nimi można prowadzić w dziale Teologia drzewa rozwoju.
  • Dekoracje — po rozpoczęciu badań w dziedzinie Dekoracje możesz wznosić budynki dekoracyjne. Im bliżej ratusza są położone, tym mają większy mnożnik honoru.
  • Sprawiedliwość — im bliżej ratusza wzniesiesz budowle katownicze, tym więcej honoru będziesz uzyskiwać. Budowle katownicze można znaleźć w gałęzi Sprawiedliwość drzewa rozwoju.
  • Badania w dziedzinie Sztuka — zwiększają mnożnik na skutek badań w dziedzinie Sztuka w zakładce Edukacja drzewa rozwoju.
  • Premia gminna — premia ta rośnie po wzniesieniu pomników i ogrodów w obrębie stolicy.
  • Karty — grając kartą Podstawowa kultura, również uzyskujesz premię do swojego mnożnika honoru.

Mnożnik składa się ze wszystkich powyższych czynników. Dzienny honor w wiosce jest sumą powyższych czynników, pomnożonych przez wartość twojej całkowitej popularności.

Inne sposoby na zdobycie honoru w świecie gry TK to: