Interfejs użytkownika

Top UI bar.png

Za pomocą paska głównego interfejsu użytkownika (IU) w grze Twierdza: Królestwa™ można uzyskać dostęp do wszystkich najważniejszych obszarów gry oraz informacji.

Top UI honour.png Tutaj widoczna jest aktualna liczba punktów honoru zgromadzonych przez gracza. .
Top UI gold.png Tutaj widoczna jest aktualna ilość złota posiadanego przez gracza.
Top UI leaderboard.png Tutaj widoczna jest ogólna liczba punktów, jakie gracz zgromadził na tablicy wyników.
Top UI faith.png Tutaj widoczna jest aktualna liczba punktów wiary zgromadzonych przez gracza. .
Top UI cards.png Klikając tę ikonę zyskujesz dostęp do wszystkich kart strategicznych i opcji kart, takich jak Zarządzaj kartami, Zdobądź korony itd.
Villages overview icon.png Kliknięcie tej ikony umożliwia graczowi przejście do ekranu Przegląd wiosek. Ekran ten jest dostępny jedynie dla graczy korzystających z żetonu Premium.
Top UI mail.png Ta ikona zapewnia dostęp do okna poczty w grze, które można ustawić jako okno podręczne.
Top UI leaderboard screen.png Ta ikona zapewnia dostęp do tablicy wyników.
Chat Button.png Ta ikona zapewnia dostęp do czatu.
Top UI village dropdown.png To jest menu rozwijane wiosek. Użyj strzałek, by przewijać swoje wioski, lub kliknij, aby zobaczyć listę wszystkich wiosek, gmin, hrabstw, prowincji i stolic państw, do których masz dostęp.

Główne zakładki IU

Top UI tab world.png Ta zakładka prowadzi do widoku mapy świata.
Top UI tab village.png Ta zakładka prowadzi do widoku wioski.
Top UI tab parish.png Ta zakładka prowadzi do widoku gminy.
Top UI tab research.png Ta zakładka prowadzi do widoku badań.
Top UI tab rank.png Ta zakładka prowadzi do widoku rang.
Top UI tab quests.png Ta zakładka prowadzi do widoku misji.
Top UI tab attacks.png Ta zakładka prowadzi do widoku ataków, w którym można znaleźć szczegółowe informacje na temat nadchodzących i wychodzących ataków.
Top UI tab reports.png Ta zakładka prowadzi do widoku raportów.
Top UI tab factions.png Ta zakładka prowadzi do ekranu frakcji.

Zakładki podrzędne wioski

V subtab village.png Ta zakładka prowadzi do widoku wioski.
V subtab castle.png Ta zakładka prowadzi do widoku zamku.
V subtab resources.png Ta zakładka prowadzi do ekranu surowców.
V subtab trading.png Ta zakładka prowadzi do ekranu handlu.
V subtab barracks.png Ta zakładka prowadzi do ekranu koszar.
V subtab units.png Ta zakładka prowadzi do ekranu jednostek.
V subtab banqueting.png Ta zakładka prowadzi do ekranu ucztowania.
V subtab vassals.png Ta zakładka prowadzi do ekranu wasali i seniorów.

Zakładki podrzędne gminy

V subtab village.png Ta zakładka prowadzi do widoku miasta stołecznego gminy.
V subtab castle.png Ta zakładka prowadzi do widoku zamku gminnego.
V subtab resources.png Ta zakładka prowadzi do ekranu surowców gminy.
P subtab wall.png Ta zakładka prowadzi do gminnych ogłoszeń.
P subtab voting.png Ta zakładka prowadzi do ekranu wyborów gminnych.
P subtab forum.png Ta zakładka prowadzi do ekranu forum stołecznego.

Ikony surowców

Na ekranie wioski i gminy w górnej części wyświetlane są informacje dotyczące najważniejszych surowców.

Top UI resources wood.png Tutaj widoczna jest ilość drewna zgromadzonego w składzie. Ten element jest wyświetlany w widoku zamku zarówno na zakładce wioski, jak i na zakładce gminy, a także w widoku wioski na zakładce wioski.
Top UI resources stone.png Tutaj widoczna jest ilość kamienia zgromadzonego w składzie. Ten element jest wyświetlany w widoku zamku zarówno na zakładce wioski, jak i na zakładce gminy, a także w widoku wioski na zakładce wioski.
Top UI resources iron.png Tutaj widoczna jest ilość żelaza zgromadzonego w składzie. Ten element jest wyświetlany w widoku zamku zarówno na zakładce wioski, jak i na zakładce gminy.
Top UI resources pitch.png Tutaj widoczna jest ilość smoły zgromadzonej w składzie. Ten element jest wyświetlany w widoku zamku zarówno na zakładce wioski, jak i na zakładce gminy.
Top UI resources food.png Tutaj widoczna jest ilość zgromadzonej żywności. Ten element jest wyświetlany w widoku wioski na zakładce wioski.
Top UI resources population.png Tutaj widoczna jest aktualna populacja wraz z całkowitą pojemnością domostw. Ten element jest wyświetlany w widoku wioski na zakładce wioski.
Top UI resources peasants.png Tutaj widoczna jest aktualna liczba bezrobotnych chłopów dostępnych w wiosce. Ten element jest wyświetlany w widoku wioski na zakładce wioski.
Top UI resources gold.png Tutaj widoczna jest aktualna ilość złota dostępnego w skarbcu miasta stołecznego gminy. Ten element jest wyświetlany w widoku miasta stołecznego gminy na zakładce gminy.
Top UI resources flags.png Tutaj widoczna jest aktualna liczba flag zgromadzonych przez zaznaczoną gminę. Ten element jest wyświetlany w widoku miasta stołecznego gminy na zakładce gminy.