Królewska Wieża

Królewskie Wieże' są kluczem do Ostatecznego Zwycięstwa i zakończenia świata przez jednego gracza.

Gdy jeden Dom będzie w posiadaniu wszystkich Królewskich Wież, Marszałek może wcisnąć 'Przycisk', który zakończy świat i obdaruje członków Domu wspaniałymi nagrodami.

Zmiany rozgrywki

Najważniejsze informacje odnośnie Królewskich Wież:

  1. Aby zaatakować Królewską Wieżę, potrzebny jest kapitan. 'Przejęcie' to jedyny atak, jaki można wysłać.
  2. Zaatakowanie Królewskiej Wieży usunie interdykt z atakującej wioski.
  3. Królewskie Wieże nie mogą być naprawione, przebudowane lub wsparte jednostkami przez graczy.
  4. Nie można nałożyć interdyktu na Królewskie Wieże.
  5. Jeśli gracz przejmie Królewską Wieżę, jego Dom przejmuje kontrolę nad tą Wieżą.
  6. Królewskie Wieże zostają natychmiast naprawione i odbudowane, gdy zostaną przejęte.
  7. Ostatnia Epoka zaczyna się ze 150 Królewskimi Wieżami, który rozsiane są po całej mapie w losowych miejscach.
  8. Po każdej Rundzie Chwały wszystkie Wieże znikają, a nowe pojawiają się w losowych lokacjach.
  9. Całkowita liczba Wież jest zmniejszana o 10 na koniec każdej Rundy, a Domy tracą nad nimi kontrolę.
  10. Minimalna ilość Królewskich Wież to 20.
Wyłacznie Marszałkowie Domów będą otrzymywać raporty o przejętych Królewskich Wieżach. 

Rozpoczęła się ostateczna batalia! Nadszedł czas, aby potwierdzić swą siłę i na zawsze zapisać się pośród legendarnych władców Stronghold Kingdoms. Doszedłeś daleko i osiągnąłeś wiele, dopilnuj teraz, abyś został za to sowicie wynagrodzony.