Piąta Epoka

Piąta Epoka

Piąta EpokaFifth age icon.png (Epoka V) dodaje ulepszoną Szkołę wojskową, częstsze Zamki ze skarbami oraz reformacje polityczne!

W Piątej Epoce obowiązuje nowy zbiór reguł:

Zmiany rozgrywki

Wiele zasad gry Stronghold Kingdoms™ zostało zmienionych, aby gracze podjęli nowe wyzwania.

  • Szkoła wojskowa może mieć piąty poziom.
  • Zamki ze skarbami pojawiają się dwa razy częściej.
  • Wszystkie frakcje i Domy zostały rozwiązane.
  • Duże Domy otrzymują punkty chwały wolniej, niż małe Domy. Dom z 60 członkami będzie pozyskiwać jedną trzecią punktów chwały.
  • Tylko członkowie Domów mogą być kandydatami na stanowisko zarządcy hrabstwa.
  • Aby móc zostać Szeryfem, kandydat musi należeć do Domu, który kontroluje przynajmniej 30% gmin w danym hrabstwie.

Notka: Pamiętajcie, że pozostałe aspekty gry zostaną niezmienione. Gracze będą mieli taką samą liczbę wiosek, kart, badań, itp.

Galeria Bohaterów

Po zakończeniu wyścigu chwały nazwy wszystkich graczy należących do zwycięskiego domu zostaną umieszczone w Galerii bohaterów, którą można znaleźć na stronie strongholdkingdoms.com. Ta nowa galeria sław to nasz sposób na upamiętnienie wspaniałych zwycięstw graczy, frakcji i domów, walczących z przeciwnościami, aby stać się jedynym domem, który przetrwał do końca wyścigu chwały.

W przypadku przywódców oraz oficerów frakcji nazwa gracza, herb i przynależność do frakcji są wyróżnione u samej góry strony, a marszałek domu uzyskuje dodatkowe wyróżnienie. Wszyscy pozostali gracze zostają wymienieni poniżej, pogrupowani według przynależności do frakcji.

Uwaga: Potencjalnie obraźliwe nazwy zwycięskich graczy zostaną ocenzurowane lub zmienione.

Zwycięzcy Epoki 4

Członkowie Domu, który wygrał Czwartą Epokę otrzymają następujące nagrody:

  • 6x obrót kołem nagród
  • 1 x nadzwyczajny pakiet kart
  • 5 x super losowy pakiet kart
  • 10 x losowy pakiet kart