Szermierz

Unitbox swordsman.jpgSwordsman.png
Typ jednostki
Army.png Ofensywno-defensywna
Wymagana ranga
Rank06.png Pan (13)
Wymagane badania
• Poziom 1 — Wojskowość
• Poziom 4 — Dowodzenie
• Poziom 1 — Miecz
Koszt w złocie
Icon gold.PNG 80 each.
Potrzebne surowce
Icon peasant.PNGIcon armour.PNGIcon swords.PNG
Liczba miejsc na jednostki
People unitspace icon 03.png 1

Szermierz jest jednym z najsilniejszych rodzajów wojsk atakujących w grze Twierdza: Królestwa™.

Korzystanie z szermierzy

Szermierze są doskonałymi jednostkami ofensywnymi ze zwiększoną siłą w walce wręcz.

Aby mieć dostęp do szermierzy, musisz mieć przynajmniej rangę 13 (Pan) i badania ukończone na wymaganym poziomie (zobacz boczny panel po prawej stronie).

Surowce

Aby przekształcić chłopów w szermierzy, potrzebne są miecze i zbroje. Miecze wytwarzane są przez kowala i przechowywane w zbrojowni. Zbroje wytwarzane są przez płatnerza i przechowywane w zbrojowni. Na każdego szermierza potrzeba jednego miecza, jednej zbroi i 80 sztuk złota.

Badania

Aby uzyskać dostęp do szermierzy i zwiększyć ich wytrzymałość na obrażenia podczas ataku i obrony, należy ukończyć badania w dziedzinie Miecz.

Karty

Zagranie niektórymi kartami pozwala na zwiększenie możliwości twoich żołnierzy lub ich liczebności w zamku. Efekt zagrania niektórymi z tych kart jest natychmiastowy, po czym znikają one z pakietu, podczas gdy efekt działania innych obserwuje się przez określony czas. Aby uzyskać więcej szczegółów, zobacz poszczególne karty.

WSKAZÓWKA: Przed użyciem kart, które natychmiastowo zwiększają ilość żołnierzy lub chłopów, upewnij się, że posiadasz wystarczająco dużo miejsca na jednostki, aby ich pomieścić. Karty te nie powiększają maksymalnej dopuszczalnej wielkości armii.

Nazwa karty Opis
Podstawowa dyscyplina Pozwala żołnierzom na szybsze przemieszczanie się po mapie
Podstawowa logistyka Następna wysłana armia będzie się szybciej przemieszczać po mapie. Trzeba zagrać tą kartą przed wysłaniem armii
Podstawowa rekrutacja Rekrutacja żołnierzy jest tańsza
Wieśniacy Chłopi przybywają do wybranej przez ciebie wioski — można z nich utworzyć szermierzy, pod warunkiem, że masz wystarczająco dużo złota, mieczy i zbroi.