Trzecia Epoka

Trzecia Epoka

Trzecia Epoka (Epoka III) to świat zaawansowanej rozgrywki w ramach gry Twierdza: Królestwa™. Rozpoczyna się ona po zakończeniu wyścigu chwały w świecie gry, który jest w Drugiej Epoce. Ta ewolucja świata wprowadza szybsze tempo rozgrywki, otwiera nowe możliwości i wyzwania. Trzecia Epoka ma za zadanie zburzyć ustalony porządek i wywołać nowe konflikty polityczne.

Omówienie

Gdy wyścig chwały w świecie, w którym jest Druga Epoka, dobiegnie końca, co ma miejsce, gdy w grze pozostaje tylko jeden dom, dom ten zostanie uznany za zwycięski, po czym zostanie ogłoszona data rozpoczęcia Trzeciej Epoki.

Reset świata

Po rozpoczęciu Trzeciej Epoki liczne aspekty świata gry zostaną dostosowane do nowego świata. Należą do nich:

  • Chwała - wyścig chwały zostanie wyzerowany, a wszystkie domy staną do niego ponownie z zerową liczbą punktów.
  • Frakcje i domy - wszyscy gracze zostaną usunięci ze swoich frakcji, a wszystkie frakcje z domów, do których należały. Zostaną też zerwane wszelkie sojusze.
  • Punkty wymiany - ze wszystkich punktów wymiany zostaną usunięte surowce, a ich ceny zostaną zresetowane.

Nota bene: Warto wspomnieć, że wszystkie aspekty świata gry, poza wyżej wymienionymi, pozostaną niezmienione w momencie rozpoczęcia Trzeciej Epoki. Gracze nadal będą posiadać wszystkie swoje wioski, badania, karty, punkty itd.

Zmiany w rozgrywce

Aby zapewnić nowe możliwości i wyzwania zarówno początkującym, jak i doświadczonym graczom, zmianie ulegnie wiele kluczowych aspektów rozgrywki w grze Twierdza: Królestwa™. Należą do nich:

  • Następcy tronu mogą mieć teraz aż 30 wiosek.
  • Produkcja punktów honoru została zwiększona o 900% poprzez Ucztowanie oraz o 300% poprzez Popularność.
  • Niektóre budynki w stolicy, które można ulepszać, mają teraz 5 dodatkowych poziomów.
  • Chwała - wielkość przyznawanej chwały za posiadane tereny została zrównoważona.

Liczba punktów jest obliczana w następujący sposób:

Piastowany urząd Liczba punktów dziennie
Wójt gminy 20
Szeryf hrabstwa 1000
Rządca prowincji 3750
Król państwa 7500

Aby wygrać rundę, trzeba uzbierać 4 miliony punktów chwały, zamiast jednego miliona.

Nota bene: Premie za budynki w stolicy — w Trzeciej Epoce, po usunięciu budynku ze stolicy, PRZESTAJE on dawać premię za ulepszony budynek.

Galeria bohaterów

Po zakończeniu wyścigu chwały nazwy wszystkich graczy należących do zwycięskiego domu zostaną umieszczone w Galerii bohaterów, którą można znaleźć na stronie strongholdkingdoms.com. Ta nowa galeria sław to nasz sposób na upamiętnienie wspaniałych zwycięstw graczy, frakcji i domów, walczących z przeciwnościami, aby stać się jedynym domem, który przetrwał do końca wyścigu chwały.

W przypadku przywódców oraz oficerów frakcji nazwa gracza, herb i przynależność do frakcji są wyróżnione u samej góry strony, a marszałek domu uzyskuje dodatkowe wyróżnienie. Wszyscy pozostali gracze zostają wymienieni poniżej, pogrupowani według przynależności do frakcji.

Pod koniec wyścigu chwały, wszyscy członkowie zwycięskiego domu automatycznie otrzymają 1 los pozwalający na wykonanie obrotu kołem po zakończeniu wyścigu chwały. Otrzymają także Pakiet mistrzowski na początku Trzeciej Epoki.

Uwaga: Potencjalnie obraźliwe nazwy zwycięskich graczy zostaną ocenzurowane lub zmienione.

Pakiet mistrzowski

Zwycięzcy Drugiej Epoki otrzymają Pakiet mistrzowski.

Po zwycięstwie otrzymają:

  • 1 los pozwalający na wykonanie obrotu kołem

Gdy rozpocznie się nowa Epoka, zwycięzcy dostaną:

  • 1. Wyjątkowe dystynkcje dla herbu
    • logo Drugiej Epoki
    • loga wszystkich domów
    • unikalną gwiazdę
    • sztandar wyścigu chwały
    • nowe dystynkcje korony
  • 2. 30,000 Punktów Wiary
  • 3. 100,000 Złota
  • 4. Honor - ilość wystarczająca na otrzymanie kolejnej rangi
  • 5. 250 Punktów Kart