Zamki ze skarbami

Zamki ze skarbami - to zamki SI, które pojawiają się losowo w gminie. W przeciwieństwie do normalnych zamków SI, Zamki ze skarbami nie wysyłają ataków i znikną, gdy wszystkie skarby zostaną znalezione. Podczas atakowania zamków ze skarbami, celem nie jest dotarcie do siedziby, ale znalezienie wszystkich skarbów. Nagrody za znalezione skarby zależne są od poziomu danego Zamku, który może wynosić od 1 do 50. Gdy gracz zaatakuje Zamek ze skarbami, nie może zaatakowac kolejnego przez 24 godziny.

Treasure castle tiers.png

Skrzynie ze skarbami

Skrzynie ze skarbami są widziane przez gracza, jednak nie widzą ich jednostki dopóki nie znajdą się w pobliżu. Żołnierze poruszają się normalnie w kierunku siedziby, jednak zadaniem gracza jest odpowiednie ustawienie jednostek, aby otrzymać nagrody za znalezione skarby.

Nagrody

Za znalezione skarby podczas atakowania tego rodzaju zamków otrzymać można nagrody w postaci obrotu kołem. Obrót kołem ma pięć różnych poziomów i jest to zależne od poziomu trudności atakowanego zamku ze skarbami.

Treasure Castle Rewards.png

Jeżeli pomyślnie zaatakujesz zamek ze skarbami i znajdziesz skarb, otrzymasz raport informujący jaki poziom obrotu kołem otrzymałeś.

Treasure Castle good report.png

Koło skarbów znajdować się będzie na mapie świata.

RADA: Te zamki można atakować tak samo jak normalne zamki SI, jednak nie otrzymasz za to punktów honoru.

RADA: Nie da się zniszczyć tych zamków dopóki wszystkie skrzynie nie zostaną znalezione.

RADA: Zamki ze skarbami znikną z mapy po 7 dniach.